Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu ktorú baví administratíva a je zameraná na precíznosť a spoľahlivosť, nakoľko tvoja pracovná naplň bude:
- zakladanie a schvaľovanie klientskych účtov,
- správa portfólia cenných papierov klientov a spoločnosti,
- vysporiadanie obchodov s cennými papiermi,
- správa siete custodiánov a komunikácia s custodianskymi bankami,
- vykonávanie pravidelných rekonsiliácií,
- pripravovanie podkladov pre hlásenia do NBS,
- spolupráca s ostatnými oddelenia spoločnosti (frontoffice, compliance, účtovné oddelenie,…),
- spolupráca s vedením spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá hovorová a písomná angličtina,
- ovládanie českého jazyka na úrovni C1-C2 veľkou výhodou,
- skúsenosti s prácou s údajmi (analýza, interpretácia),
- analytické myslenie, systematickosť, precíznosť,
- samostatnosť a iniciatívnosť.Kandidáti, ktorí majú skúsenosti v podobnej oblasti majú výhodu. Vlastnosti ako samostatnosť pri riešení úloh, organizačné zručnosti, odolnosť voči stresu, vysoké pracovné nasadenie, kritické myslenie, zmysel pre dôslednosť, veľmi dobré komunikačné schopnosti a reprezentatívne vystupovanie sú vítané.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Český jazyk – Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Prax na podobnej pozícií výhodou
Mám záujem o prácu